بیا به هم آلوده بشویم
کثیف به تو ام ، آغوش آسمان سهم من بود
دستو پا بزن در منجلاب زمان ، تو مرده ای من مرده ام مهربان باش که خاطره خوشی باشی ، کشمکش زیر پات برای نزاع بقا به دنبال راه حل است ، چیزی نیست غرق نمیشویم بالا نمیرویم ، مبتلا بشویم به ابتلا ، مبتلاهای ابتلا ، مگر انگل بده ، بدهکار چشمانت نیستم خلاف نیستم ، کسب و کسب وفاداری ، مبنایی دیده ای ؟ از کجا بدانم تو زیبایی مبنا چیست ؟ از کجا بدانم تو درست فکر میکنی مبنا نیست ، چرا شهرت ؟ چرا به دنبال ستاره برویم ، که دنباله دار شود و هر کی نزدیک تر درخشان تر ، من تو سیاهی خلاصه میشوم تنهایی این رو گفت تقصیره اونه انگار من رو سوار لیپید کردن و یک قطره انیونیک ریختن پشتم دارم به سرعت دور میشوم از این محیط ، چگونه نگو  ، مگر به گونه ات تراوش کرده ناراحتی هایت ، گریه کردن جلو دیگران بی عفتی میخواد مثل خروج مدفون ازت فهمیدی ؟ تلفیق من زمان این وجود شده ، از کلمات با قرابت به حقیقت استفاده میکنم ، خالصانه بگویم جنگ اول به از صلح آخر ما برای استفاده هم طراحی شده ایم ما توان قفلگشایی هم رو داریم ولی تو جمع دوست نداشتیم رازمون فاش بشه چه خجسته بود هر لطیفه ، در این برهه گلوله ناتوان از ورود به مغزت ، چگالیت را بر باد برتریست ، تبسم و تسلیم ، بعدی و بعدی و بعدی چرخه غیر تکراری ، پیش میروم و به جای قبل بازمیگردم ولی تکراری نیست ذهن من را دست کاری نکنید بی وجود ها قلب چرا کاسه داغ تر از آش شده برای مغز ، استعداد شگرفی دارد برای پرداخت مطالبات قلوب دیگر ؛ من را دنبال نکنید به من علاقهمند نشوید من بادیه نشین زمانم ، با خلق و خوی شما جور در نمیاید رسم و رسوماتتان را رعایت نمیکنم در نهایت هم میدانم که تا ابد نمیمانید با استدلال تصمیم بگیر ، از دی ان ای خودم هم قطع امید کردم لعنتی حتی بدنم را فراموش کرده بازسازی سلول های پوستی زخم هایم را گند زده ، خسته ای از درجا زدن ولی به تغییر کردن فکر نمیکنی دست آسمان را پس نزن .



#PvF